Het beloningsbeleid

Beloningsbeleid voor het bestuur en vrijwilligers

De Stichting Power Beauties, is een non-profitorganisatie.
Alle gelden en producten die gedoneerd worden door particulieren en bedrijven komen ten goede aan de Stichting waar onder andere, verwendagen van worden georganiseerd.

De opbrengst van de benefiet gaat naar een Stichting die zich inzet voor kanker patienten.

Het bestuur en de vrijwilligers krijgen geen salaris, noch een vergoeding vanuit de Stichting.

Vrijwilliger worden
De Stichting Power Beauties is een organisatie die zich inzet voor kanker patiënten met hun familie door het organiseren van verwendag(en)  rond 29e mei. Werkzaamheden worden verricht op vrijwillige basis door mensen die zelf direct of indirect betrokken zijn bij kanker. Om als vrijwilliger goed te kunnen werken is het belangrijk om goed geïnformeerd te zijn. Heb je interesse, lijkt het je iets of wil je informatie. Mail of bel ons!

Contact informatie:

Stichting Power Beauties
Heliconstraat 57

5631 HJ Eindhoven
Telefoonnummer: 06 44 06 31 38

E-mail: [email protected]

Correspondentie adres:

Stichting Power Beauties
t.n.v. Helga van Hengst
p/a heliconstraat 57
5631 HJ Eindhoven

Wij zijn bereikbaar:
Maandag, dinsdag en donderdag 10:00 – 16:00 uur.

Doordat ik de mogelijkheid heb gekregen binnen Dynamo Jongeren centrum, Nancy van loon voormalige manager van Dynamo dit te kunnen en mogen organiseren, ben ik zelf in 2015 verder gegaan met het organiseren van de Verwendag Power Beauties in samenwerking met Dynamo o.a. het Blue Collar Hotel, Popei, Kringloopwinkels Emmaus en Karoesell, Bribos verwentasjes Den Haag, stichting Super Youth, inloophuis de Eik, Inloophuis de Cirkel in Helmond, Ergon, Douglas, Ici-Paris XL en Albertheijn in Eindhoven.

Sinds 2 augustus 2018 heb ik de Stichting Power Beauties opgericht Verwendag(en) speciaal voor kanker patienten met hun familie ongeacht de leeftijd.

Want een goede nazorg bevordert het proces om je beter te voelen, dat je kan genieten en weer kunt stralen!